torsdag, juli 27, 2006

Lite larvigt för en del?

Nu har jag hittat en ny kulig larv att fotografera, men det verkar lögn att få reda på vad det blir för någon fjäril sen, möjligtvis en nattfjäril trodde brorsan.


Ikväll har jag suttit och scrappat för fullt, två enkla och en dubbel layout blev det till slut. Nu tar det väl lika lång tid att städa upp efteråt, det ser verkligen ut som en bomb har slagit ner här. På fotot är det förstås välstädat och oinvigt efter att jag tog över sonens skrivbord och han fick min datahylla. Nä, nu måste jag återgå till städningen!

8 Comments:

At 2:57 em, Blogger Annika said...

Cool larv! Och jättefin scrapsida! Mera mera! :-)

Kramis!

 
At 11:44 em, Blogger netha said...

Som vanligt lika mysiga scrapsidor, samt så älskar jag dina närbilder på hemskheter. :-)
kramis på dig
netha

 
At 2:30 fm, Blogger Lotta said...

Åh vilken fin LO! Larven i sig var väl inte så tjusig men kortet var riktigt bra!

Kram

 
At 12:38 em, Blogger Annika kort & gott said...

Så kul att se att du är igång och fotar och scrappar! Kul att få se din pysselhörna på en LO.

Är så imponerad över alla dina fina närbilder.

kram Annika

 
At 2:37 em, Anonymous Anonym said...

Snygga alster!

 
At 2:41 fm, Blogger Mindi said...

Vilken läskig liten larv... ;) Men kortet är jätte fint!!!!

Kram kram

 
At 4:19 fm, Anonymous Anonym said...

Vilken underbar närbild!! LO:n är toppenfin den också.

Kram

 
At 10:35 fm, Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home