onsdag, juli 26, 2006

En vecka!

Nu är undersökningen avklarad och katarren konstaterad, så nu börjar jag med en ny medicinkur. Undersökningen gick bra, jag var nervös i onödan - även om jag inte kan påstå att det var en skön upplevelse precis. Jag är sjukskriven i helgen, men hoppas kunna börja arbeta om en vecka igen.
Idag kom det två regnstänk - VAD ÄR DETTA? En enda regnskur på hela sommaren har jag upplevt och den gjorde ingen nytta alls. En del björkar har intagit höstskruden och börjat tappa löv, och vi är i slutet på juli.

6 Comments:

At 1:59 em, Blogger Annika kort & gott said...

Så skönt att undersökningen gick bra, låter som att du har samma upplevelse av den som jag. Hoppas nu verkligen att medicinen börjar hjälpa så att du får må bra snart igen.

kram Annika

 
At 1:05 fm, Anonymous Anonym said...

Nu har jag hittat till din blogg och ölagt till dig på min "bloggrunda"!

Krya på dig! Jag har medicinerat för denna åkomma åtskilliga gånger genom åren, men på senare år har jag nog blivit lite duktigare på att lyssna på kroppen och ta hand om mig (vilket kanske skulle bevisa att man blir klokare med åren?!) och nu är det - ta i trä! - ett år sedan jag behövde medicinera senast. Och det trots mycket stress!

Kram, Gunvor

 
At 9:12 fm, Anonymous Anonym said...

Hejsan Vännen!
Här är det Camilla-tvärt-om som skriver! Skickade dig ett mail och frâgade hur det gick hos läkaren - sen gick jag in här och sâg att du skrivit hur det var. jaja, soy yo!= sâdan är jag
Annars allt bra här. Tur att man inte âkte söderut i España - folk dör som flugor i värmen. En dag klockade de 46 grader i Sevilla!! Grundvattnet sjunker och folk lider! Men här i nordväst har vi det bra, svalt och gott om vatten, ibland även frân himlen! Men brun är jag inte- är ju inomhus hela dagarna och studerar. Men jag pratar spanska hela dagarna och det är skoj! Kramisar frân Santiago de Compostela

 
At 2:31 fm, Blogger Lotta said...

Vad skönt att undersökningen gick bra, och vad skönt att det inte var magsår. Hoppas nu bara att medicineringen funkar denna gång.

Stor kram

 
At 12:47 fm, Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

 
At 3:54 fm, Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home