torsdag, juni 29, 2006

Maple Story


Idag är jag i skapar tagen! Tre olika layouter i olika stilar har det blivit och jag har inte funderat på att sluta än. Min man jobbar över - det är näst sista arbetsdagen före semestern och de har förstås fullt upp. Dottern är hos sin farmor och farfar ... och pojkarna är fullt upptagna med spel och TV - så här kan jag sitta och njuta av min pysselstund för fulla muggar. Härnäst tänker jag ge mig på lite kort, testa några av mina senaste stämplar?
Maple Story, som mina pojkar spelar, är ett harmlöst online-spel. Inte för att jag kan så mycket om det, men det gäller i alla fall att samla poäng så att man snabbare kan "levla", dvs nå en högre level. De pratar med andra spelare över hela världen, säljer och byter saker med varandra ... på ett ungefär. Jag tycker gubbarna de skapar är söööta!

5 Comments:

At 3:24 em, Blogger Frusvea said...

Wow vilken fin LO du gjort !!! Lite annorlunda stil än du brukar tycker jag. Men den är kanonsnygg!!
Och vilka fina löv du har :D
*kramar*

 
At 7:21 fm, Blogger Annika kort & gott said...

Vilken underbar LO och vilka läckra färger!

kram Annika

 
At 6:57 em, Anonymous Anonym said...

Hej lilla My! Martin är söt även bakifrån,tycker jag. Din LO är jättetjusig!!!
AH.

 
At 2:15 fm, Anonymous Anonym said...

Häftig LO!

 
At 4:56 fm, Blogger Lotta said...

Vilken läcker LO - verkligen snygg!

Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home