tisdag, juli 18, 2006

Bzzzz


Hoppas att ni inte är bi-rädda? De här bina var i alla fall snälla, jag var väldigt närgången. Kan nog tala om att jag inte hade vågat gå så här nära en geting. Jag har superkul med min nya digitalkamera, och tar på allt möjligt och omöjligt. När jag tittade på denna bild i PSP såg jag nåt märkligt! Tycker att jag känner igen ett känt löv där, precis under blombladen ... hm har sett dem i scrappatidningarna - är det inte ett löv till en stansmaskin? Hm, ja .. i alla fall, som någon sa - man tänker på pyssel vart man än går. Imorgon väntar jag ett paket med fina papper, så jag kan äntligen börja scrappa lite nyheter igen. Det ska bli så roligt!
Ikväll åker mina tre goa pojkar till Växjö för att se filmen "Pirates of the Caribbean", själv ska jag gosa med dottern framför "Allsång på Skansen", det var väl fina kontraster!

3 Comments:

At 4:43 em, Blogger Annika said...

Vilket fint foto! Såna närbilder är svåra att få bra med min kamera.

Kramis!

 
At 2:04 fm, Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 
At 7:07 fm, Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home