lördag, juli 15, 2006

Promenad


Nu är det dax att försöka röra på sig lite, trots alla magproblem måste ju små promenader vara bättre än inga alls. Vi gick runt elljusspåret som nu ätligen är uppröjt efter stormen som inträffade i januari -05. Jag ska försöka fortsätta med promenaderna från och med idag. I våras innan jag blev sjuk, var jag så himla duktig att röra på mig. Jag gick långa promenader, tränade mag och rygg muskler, åt lite sundare mm. Har börjat känna mig som en soffpotatis, men men, mår man inte bra är det svårt att motivera sig.
Ikväll klarade jag spelet Altantis för första gången ... hmm, efter ett antal försök. Ofta har jag bommat på bana 13. Nu kanske jag kan lämna det och börja pyssla lite istället. Nya foton är på väg och fina papper ska beställas i nästa vecka.
Nu ska min dotter ta på sig nattlinne, sen ska vi titta på en komedi med Rob Schneider.

4 Comments:

At 2:01 em, Blogger Annika kort & gott said...

Så roligt att även du klarat av spelet, jag kunde inte sluta förrän jag klarat det och nu har jag inget behov av att spela längre. Kanske borde jag göra som du, ta en promenad istället...

kram Annika

 
At 11:55 em, Anonymous Anonym said...

jag har också klarat alla nivåerna, så nu är inte detta spel roligt längre

kram am

 
At 1:18 em, Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 
At 10:31 em, Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home