måndag, juni 19, 2006

Sen som vanligt


Idag skulle jag pyssla hela dagen, men jag har fortfarande inte kommit igång, klockan är redan 15.00. På förmiddagen var jag ute i trädgården och rensade i rabarbern, tittade till lite blommor och fick då se att vår enda knopp på luktpionen äntligen slagit ut! Visst är den fin?

Jag mår liiite bättre idag, så nu ska jag sätta igång och göra lite kort eller scrappa nån sida. Jag har nästan bara julfoton kvar ... kanske inte så roligt i sommarvärmen, men de ska ju också fixas, helst innan nästa jul!

Idag steg min äldsta son upp klockan 06.30 för att åka ut och fiska med sin farfar. Han fick TRE gäddor, grattis! Farfar fick en liten abborre, mindre än vobblern. Det är alltid synd om dessa små stackare, för ibland kan de åka med länge utan att man känner att man fått napp.

3 Comments:

At 1:05 em, Blogger Frusvea said...

Vilket underbart foto !!! Och färgen är förståss såå fin *fniss*
Åh ibland när jag ser så här fina foto önskar jag att jag hade en kamera. Det blir härligt till vintern att titta på denna vackra bild. Jag hoppas du ska scrappa den ;)
Du får gratta storfiskaren :))
Och tack gumman för din otroligt fina kommentar i min blogg - du kan ana att jag växte säkert 2 meter. Det är ju DU som är min mentor *KRAM*

 
At 1:14 fm, Blogger Annika kort & gott said...

Vilket fint foto Carina, önskar att jag kunde ta så fina bilder...

Snart dags att börja med årets julkort, så se till att scrappa färdigt de gamla vinterkorten! *fniss*

kram på dig
Annika

 
At 7:09 fm, Anonymous Anonym said...

Jättefint foto på en underbar blomma!
Grattis till fångsten också, det får jag säkert inte uppleva men jag lever länge på att jag fått EN gädda i alla fall :-)

Kramiz

 

Skicka en kommentar

<< Home