torsdag, juni 15, 2006

Sommarvärme


Den senaste veckan har vi ju haft det riktigt varmt och fint! 30 grader, pust och stön. Vad gör man då i värmen förutom att svettas och dricka vatten? Jo, man planerar nya Scrapbooklayouter! Jag tog min dotter och ställde henne under vår enorma rabarb. Sitt, stå, ta en blomma, le .. klick, klick! "MÅSTE JAG, MAMMA???" "Bara en till gumman". Nu har jag fått ihop några fina foton till en sommar layout, och visst blev detta fotot fint på min Rabarber-princessa? Nu ska jag bara hitta fina papper och dekorationer, sedan är det bara det svåra kvar ... att få allt att harmonisera, som jag brkar säga.

4 Comments:

At 1:55 em, Blogger Annika kort & gott said...

Vilken fin blogg Carina och vilket underbart kort. Ser fram emot att få se en LO med detta foto på.

kram Annika

 
At 3:35 em, Blogger Frusvea said...

Underbart sommarfoto på en söt tös :)
*kram*

 
At 6:50 fm, Anonymous Anonym said...

Å vilket fint foto och hon är sååå söt din lilla tjej!

Kram

 
At 10:41 fm, Anonymous Anonym said...

Vilken sötnos! Barnen får stå ut med det mesta ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home