söndag, oktober 01, 2006

Shopping resultat




Igår var jag på "scrapbook och stämpel mässan" i Partille tillsammans med goda vänner. Det var länge sedan jag hade så trevligt. Jag fick faktiskt tag på det mesta från "kom-ihåg-listan", så jag är oerhört nöjd med mina saker - både de planerade och de oplanerade inköpen.
En av sakerna som jag inte hade planerat var "Silent setter", den jag köpte för födelsedagspengarna jag fick av min mor. Den går alltså ut på att jag först ska slippa dra fram både hammare, setter, håltång och matta, dels så ska den undvika att väcka min make som sover precis bredvid min pysselverkstad. Jag har testat den med gott resultat.
De monterade stämplarna köpte jag till min lilla dotter.
Asken från MM ska jag inte ha till mina öljetter, utan den ska jag ha till mina distressfärger - ett tips vi fick av Inkywings på demostrationen hon höll i. URBRA, så nu slipper jag balansera runt mina små färgpaletter.

2 Comments:

At 6:34 fm, Blogger Annika said...

Åh, vad skoj med shopping!!! Avis blir jag! :-) Kramis!

 
At 12:30 em, Blogger Annika kort & gott said...

Tack för senast!!! Så roligt, det MÅSTE vi göra om.

Vad kul det är att se allt uppställt så här, tror jag får försöka göra det oxå och ladda upp i min blogg.

kram Annika

 

Skicka en kommentar

<< Home