onsdag, september 27, 2006

Pyssel lust


Idag har jag haft en hel del pyssel-lust, men tyvärr inte haft så mycket tid dessvärre! Min dotter har fått vara med och har tillverkat kort på löpande band ... ja, det är ju det som tar tid, att hjälpa henne. Gubben och pojkarna har varit på Speedway i Vetlanda ikväll, men innan starten började det ÖSREGNA, så finalen blev inställd. De ska dit igen imorgon, på samma biljett! Jag ska packa till pysselträffen som jag ska ha tillsammans med mina vänner och på lördag ska vi gå på Papperskraft mässan i Partille.
Ett litet sött kort på min mormor har jag lånat och scannat av. Hon är född 1921.
Givetvis var jag tvungen att scrappa detta fina foton och det ska sedan placeras i mitt BOM album - på första sidan!
KRAM Carina

6 Comments:

At 7:02 em, Anonymous Anonym said...

Hej Gumman! Vad fint du har gjort
av mormors kort.Kram/AH.

 
At 11:16 em, Blogger Jenny said...

Vad snyggt det var! Jag har haft lite lösa planer på att göra ett album med gamla släktfoton. Nu blev jag så inspirerad av dig att jag måste fundera allvarligt på det tror jag! Du är en riktig inspirationskälla för mig. Kram/Jenny L

 
At 2:31 fm, Anonymous Anonym said...

Ett av de susigasre alster du fått till, någonsin !
See you soon.
Kram

 
At 7:57 fm, Blogger Annika kort & gott said...

Kul att du börjat på en BOM. Förstår att du var tvungen att scrappa detta fina kort och vilken härlig LO det blev.

Ska oxå packa lite, får se vad som hamnar i väskan...

kram Annika

 
At 3:01 em, Blogger Stamparina said...

Tack, va snälla ni är allihopa :-)
KRAM

 
At 12:49 em, Anonymous Anonym said...

Vilken fin Lo! Jag måste komma tillskott och scanna in de bilder jag har.

 

Skicka en kommentar

<< Home