torsdag, december 14, 2006

Lucia och Lussekatt




Idag har flickan lussat för oss. Hela förskoleklass tillsammans med 3:orna. Det var mycket vackert, en av de bästa luciatågen jag sett tror jag. Efteråt fick vi fika och det hela avslutades med allsång.
På lördag har jag något annat att se fram emot. Vi ska åka och titta på en katt. Det är en Maine Coon hanne som vi är väldigt sugna på. Jag är mest intresserad av denna som heter Heffaklumpen, men om den finns kvar till oss ska vi nog döpa om den till något mer häftigt, för att det ska passa ihop med vår andra katt - Janis Joplin som är en Ragdoll.
Kram Carina

6 Comments:

At 2:39 em, Anonymous Anonym said...

Vad kul att luciatåget var så fint :)
och ooooh så underbart med en kattunge! Maine Coon katterna är ju för underbara, min pappa har tre stycken.
Kram Annelie

 
At 2:59 em, Blogger Miapuh said...

Tjenare!
Men vad söt dotter :) och katten oj oj en sån liten raring.
Berätta mer om katten, nyfiken ju :)
Ha en superfin helg
kramis Mia

 
At 3:29 em, Blogger Frusvea said...

Åh så söt och samlad hon är, din Caroline !! Man blir så rörd som mamma när man tittar på sånt här !
Men vilken KATT - oh my goood - mitt hjärta brister ju !! :D
Åh hoppas han/hon blir din !!!!
*kramar om*

 
At 4:35 em, Blogger Annika said...

Söt Lucia och söt kattunge! Huga så mysigt. :-) Kramis och sköt om dig!

 
At 6:56 fm, Anonymous Anonym said...

Vilken söt lucia! När det är luciadags får man verkligen julstämning.

 
At 10:37 fm, Blogger Annika kort & gott said...

Så söta både dottern och katten!
Härligt att höra att luciatåget var så himla bra.
kram Annika

 

Skicka en kommentar

<< Home