tisdag, oktober 24, 2006

Julkortsdax


Nu är det julkort som gäller för (nästan) hela slanten. Det är så roligt att skapa dessa julkort...jag menar när man är ute i god tid, inte blir det lika trevligt när man upptäcker att det är fyra veckor kvar till jul och PANIK ... att det inte finns tillräckligt med kort, så man pysslar bara för att man måste ... men i år ska jag väl hinna, med kommade julonline och pysselkväll med grannen och ... sist men inte minst, pysselkvällar med min dotter. Hon har verkligen upptäckt denna underbara hobby:-)
KRAM

7 Comments:

At 3:37 em, Blogger Frusvea said...

Jag tror du borde börjat när netha började göra julkort - typ i juni *fnissar*
Men det var ett vackert julkort och extra fint blev det i dom blå färgerna. Tyckte det var kanonsnyggt som julkort med blått!!!
*kramis*

 
At 8:00 fm, Blogger Annika kort & gott said...

Sicket vackert julkort och i din favvofärg blått! Så effektfullt det var med de olika cirklarna.

kram Annika

 
At 2:30 em, Blogger Linda (BlueEye) said...

Vilket vackert julkort! =)

Massa kramar Linda

 
At 1:42 fm, Anonymous Anonym said...

Åh, vad tjusigt! Blått är ju lite ovanligt som "julfärg" men helt klart skitsnyggt!! :-) Kramisar från Mia H, Gävle

 
At 3:11 em, Blogger Stamparina said...

Tack va gulliga ni är :-)
/Carina

 
At 7:44 fm, Blogger Lotta said...

Ännu ett jättefint kort - du får verkligen till det med enkla medel.

Lite avis på det måste jag säga.

Kram L8

 
At 4:28 em, Anonymous Anonym said...

Gud vilket underbart kort!
Var är julonline? Pyssel.net eller någon annanstans?
Stephanie

 

Skicka en kommentar

<< Home